Beklenmedik adım: “Elon Musk ve Tim Cook bir araya geldi”

Beklenmedik adım: “Elon Musk ve Tim Cook bir araya geldi”

Elon Musk Tim Cook Twitter AppleElon Musk, satın aldığı Twitter üzerinden gündeme gelmeye devam ediyor. Bu sefer yine Apple merkezde yer alıyor. Elon Musk geçtiğimiz günlerde resmi hesabından “Apple, Twitter’da reklam vermeyi büyük ölçüde durdurdu. Apple, Amerika’daki ifade özgürlüğünden nefret mi ediyor?” tarzında gerçekten çok saçma bir mesaj paylaştı. Musk üstüne Apple CEO’su Tim Cook’u paylaşımının altına ekleyerek “Burada neler oluyor?” diye sordu. Musk ayrıca Apple’ın Twitter’ı App Store’dan kaldırma konusunda kendilerini tehdit ettiğini aktardı, şirketin bunun nedenini ise vermediğini belirtti. Musk hepsine ek olarak “Apple’ın App Store üzerinden satın aldığınız her şeye gizli bir yüzde 30 vergi koyduğunu biliyor muydunuz?” mesajını da paylaştı. Musk bu yüzde 30 komisyon kesintisine daha önce de tepki göstermişti. İşte tüm bu gelişmelerin üstüne sürpriz bir adım atıldı ve Elon Musk ile Tim Cook biraz önce bir araya geldi. Yapılan paylaşıma göre Cook ile Musk arasındaki görüşme direkt olarak Apple Park’ta yapıldı. Musk bu konuda Twitter’dan “Beni Apple’ın güzel merkezini gezdirdiği için Tim […]

Beklenmedik adım: “Elon Musk ve Tim Cook bir araya geldi” yazısı ilk olarak Teknoloji haberleri - LOG üzerinde yayınlandı.


via Log
Teknoloji haberleri – LOG
https://www.log.com.tr/beklenmedik-adim-elon-musk-ve-tim-cook-bir-araya-geldi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOGE, SOL, ADA, XRP Coin ve Bu 4 Coin için Al-Sat Seviyeleri!

Altcoin Ustası 3 Token İsmi Verdi: En İyi Bahisler!

Tesla üretimde 6 milyonu, BYD ise 7 milyonu geride bıraktı