NBA finallerinde, Google Veo 3 ile iki günde 2.000 dolarlık harcamayla üretilen bir reklam gösterildi [Video]
Gündeme getirildiği kadarıyla NBA finallerinde, Google Veo 3 ile iki günde 2.000 dolarlık harcamayla üretilen bir reklam gösterildi [Video] YouTuber ve film yapımcısı PJ Ace tarafından hazırlanan aşağıda ya da burada izleyebileceğiniz Kalshi reklamı, doğrudan Google’ın yazılanlardan video üretebilen yeni sistemi Veo 3 kullanılarak hazırlanmış. Bu video için 2.000 dolar harcadığını ve 2 günlük bir çalışma gerçekleştirdiğini belirten Ace, hazırlanan ilginç videonun NBA’in resmi YouTube yayınında gösterildiğini aktardı. Başta yalnızca ABD’deki Google AI Ultra abonelerine açılan Veo 3, 24 Mayıs tarihinde Türkiye’deki Google AI Pro abonelerine de açılmıştı. Resmi olarak I/O 2025’te tanıtılan Veo 3, yazılı girdiler üzerinden gerçekçi videolar oluşturabiliyor. Büyük bir adım atılarak, görüntünün yanında ses üretme özelliği de sunulan Veo 3, yerini aldığı Veo 2’ye kıyasla kaliteyi daha da artırıyor. The world’s gone mad pic.twitter.com/VmoDLbwk1v — Kalshi (@Kalshi) June 11, 2025 I did more tests with Google's #Veo3. Imagine if AI characters became aware they were living […]
NBA finallerinde, Google Veo 3 ile iki günde 2.000 dolarlık harcamayla üretilen bir reklam gösterildi [Video] yazısı ilk olarak Teknoloji haberleri - LOG üzerinde yayınlandı.
via Log
LOG Teknoloji Haberleri
https://www.log.com.tr/nba-finallerinde-google-veo-3-ile-iki-gunde-2-000-dolarlik-harcamayla-uretilen-bir-reklam-gosterildi-video/
Yorumlar
Yorum Gönder